Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Sociologische Gids
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 37 Nr 5 (1990)

Vol 37 Nr 5 (1990)

Artikelen

  • Marginaal: Cultureel en sociaal kapitaal: een waardevol bezit?
    Hüttner,Harry J. M., Kleijer,Henk
    270-274
    • PDF
  • Bildungschancen und soziale Ungleichheit. Zur Bedeutung der Statusstruktur der Herkunftsfamilie für den Bildungsstatus der Kinder.
    Engel,Uwe, Hurrelmann,Klaus
    275-287
    • PDF
  • Hulpbronnen voor schoolcarrières. Een poging tot synthese
    Meijnen,G. W.
    288-303
    • PDF
  • Sociaal milieu, taalvaardigheid en schoolsucces bij allochtonen, dialect- en standaardtaalsprekers
    Dronkers,J., Kerkhoff,A.
    304-319
    • PDF
  • Een religieuze factor in opvoedingsstijlen?
    Dijkstra,Anne Bert, Laarhoven,Peter van
    320-332
    • PDF
  • Cultureel versus economisch georiënteerde basisscholen en hun publiek
    Rupp,Jan C. C., Walet,Marika, Wolput,Bibi van
    333-350
    • PDF
  • Communicatiepatronen in Turkse gezinnen; een case study
    Huls,Erica
    351-371
    • PDF
  • Ouderlijk onderwijsondersteunend gedrag en leerlingprestaties
    Weide,M. G., Werf,M. P. C. van der
    372-380
    • PDF
  • Leerkrachten, probleemleerlingen en ouders. Een verklaringsmodel voor de tijd- en aandachtverdeling van de leerkracht en de invloed van ouders
    Maas,C. J. M., Vos,H. de
    381-392
    • PDF

Algemeen

  • Inhoudsopgave
    269
    • PDF
  • Geraadpleegde literatuur
    393-400
    • PDF
  • Summaries
    401-403
    • PDF
  • Medewerkers aan dit nummer
    404
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.