Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Sociologische Gids
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 19 Nr 4 (1972)

Vol 19 Nr 4 (1972)

Artikelen

  • Marginaal
    J.B.
    209-210
    • PDF
  • Het milieu en de overgang van het basis- naar het voortgezet onderwijs in Nederland
    Boon van Ostade,A. H.
    211-218
    • PDF
  • Verborgen talenten? Kritische kanttekeningen bij een onjuiste interpretatie
    Kemenade,J. A. van, Kropman,J. A.
    219-228
    • PDF
  • Richtingen in de methodologie en de keuze van pretenties
    Nooij,A. T. J.
    229-238
    • PDF
  • Enkele methodologische opmerkingen over de bruikbaarheid van inhoudsanalyse als vorm van toetsend onderzoek
    Ultee,W., Wijngaarden,P. J. van
    239-248
    • PDF
  • Interviewmoeheid en twijfels over het enquête-onderzoek
    Hart,H. 't
    249-257
    • PDF
  • Dialect en Nederlands op een kleuterschool in Helmond
    Ven,M. Ch. van der
    258-259
    • PDF
  • Twee manieren om de antropologie van verwantschap en huwelijk te bedrijven. Naar aanleiding van Needham (1970) en Barnes (1971)
    Brunt,L.
    260-264
    • PDF

Boekbesprekingen

  • Boekbesprekingen
    265-266
    • PDF

Algemeen

  • Mededeling
    266-267
    • PDF
  • Ter recensie ontvangen publikaties
    268
    • PDF
  • Medewerkers aan dit nummer
    269
    • PDF
  • Advertenties
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.