Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Sociologische Gids
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 42 Nr 2 (1995)

Vol 42 Nr 2 (1995)

Artikelen

  • Marginaal: Prof. dr. J.E. Ellemers met emeritaat
    Heinemeijer,Willem F.
    106-109
    • PDF
  • Die merkwürdige Vereinigung. Über die Integration des ostdeutschen in das westdeutsche Bildungssystem
    Meier,Artur
    110-123
    • PDF
  • Over secularisering, ontkerkelijking en individualisering. Enige uitkomsten van recent godsdienstsociologisch onderzoek in Nederland
    Hak,Durk
    124-139
    • PDF
  • De intellectueel als ideoloog. Riskant, maar toch aanbevelenswaardig
    Thoenes,Piet
    140-144
    • PDF
  • Onderzoek naar het patroon van generaties, een reactie op Van den Broek
    Becker,Henk A.
    145-157
    • PDF
  • Misstappen bij de analyse van leeftijd-, periode- en cohorteffecten: een kritiek op Van den Broek
    Snippenburg,L. B. van
    158-162
    • PDF
  • Cohorten zonder collineariteit? Een methodologisch commentaar op 'Cohorten zonder generaties: cohortvervanging en generatievorming in Nederland' van Andries van den Broek
    Grotenhuis,Manfred te, Lammers,Jan, Wolbers,Maarten
    163-170
    • PDF
  • Cohorten met haken en ogen maar zonder generaties
    Broek,Andries van den
    171-178
    • PDF

Algemeen

  • Inhoudsopgave
    105
    • PDF
  • Summary
    179
    • PDF
  • Medewerkers aan dit nummer
    180
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.