Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Sociologische Gids
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 43 Nr 2 (1996)

Vol 43 Nr 2 (1996)

Artikelen

  • Marginaal: De etnische verdeling van het onderwijs. Processen van in- en uitsluiting
    Fase,Willem, Kleijer,Henk
    82-86
    • PDF
  • Stagnatie in onderwijsonderzoek naar de etnische factor bij allochtone leerlingen. Een pleidooi voor theoretische en methodologische vernieuwing
    Teunissen,J., Matthijssen,M.
    87-99
    • PDF
  • Schoolprestaties en de invloed van etnische en sociaal-economische herkomst
    Latuheru,Erwin, Hessels,Marco
    100-113
    • PDF
  • De invloed van 'sociaal milieu' bij Turkse, Marokkaanse en Nederlandse sociale stijgers
    Ledoux,Guuske
    114-130
    • PDF
  • Onderwijsachterstanden bij allochtone kinderen. Het ontbrekende onderzoek
    Pels,Trees, Veenman,Justus
    131-145
    • PDF

Boekbesprekingen

  • Boekbesprekingen
    146-158
    • PDF

Algemeen

  • Inhoudsopgave
    81
    • PDF
  • Ter recensie ontvangen publikaties
    159-161
    • PDF
  • Summaries
    162-163
    • PDF
  • Medewerkers aan dit nummer
    164
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.