Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Mens en Maatschappij
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Redactie
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 70 Nr 1 (1995)

Vol 70 Nr 1 (1995)

Artikelen

  • De sluipende sociologisering van het dagelijkse bestaan: het Thomas theorema
    Gevers,Jankarel
    1-2
    • PDF
  • Nederlandse elites in de negentiende eeuw. Een vergelijking van netwerken rondom het provinciebestuur in Groningen en oostelijk Noord-Brabant
    Duijvendak,Maarten, Peterzon,Marike
    3-22
    • PDF
  • Jongeren en techniek. Waardering, beeldvorming en studie- en beroepskeuze
    Willems,Ed, Grip,Andries de
    23-40
    • PDF
  • De tweede sekse in stratificatie-onderzoek. De invloed van de moeder op de kinderen naast die van de vader
    Lippe,Tanja van der, Dam,Marcel van, Ganzeboom,Harry
    41-53
    • PDF
  • De continuïteit van de arbeidsloopbaan van vrouwen na het eerste kind. De effecten van kenmerken van de werkloopbaan
    Taris,Toon W., Heesink,José A. M., Feij,Jan A.
    54-64
    • PDF
  • De toekomst is onzeker. Sociaal en cultureel rapport 1994 (1)
    Entzinger,H. B.
    65-69
    • PDF
  • Om de plaats van het onderwijs in de samenleving. Sociaal en cultureel rapport 1994 (2)
    Dronkers,J.
    70-74
    • PDF

Boekbesprekingen

  • Boekbesprekingen
    75-93
    • PDF

Algemeen

  • Inhoudsopgave
    • PDF
  • Ontvangen publikaties
    94
    • PDF
  • Voorpagina en colofon
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen
ISSN: 1876-2816

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.