Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Sociologische Gids
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 47 Nr 2 (2000)

Vol 47 Nr 2 (2000)

Artikelen

  • Marginaal: Sociaal-wetenschappelijke studiedagen
    Stokvis,Ruud
    74-76
    • PDF
  • Een postindustriele klassenstructuur? Het klassenschema van Esping-Andersen toegepast op Nederland, Amsterdam en Rotterdam
    Steijn,Bram, Snel,Erik, Laan,Lambert van der
    77-94
    • PDF
  • Van Yes en dingen die voorbijgaan: Tienermeisjes, interpretatieve repertoires en identiteitsconstructie
    Hijmans,Ellen
    95-111
    • PDF
  • "Gemeentegrootte en lokale democratie". Een repliek aan H. van Goor
    Denters,Bas, Geurts,Peter
    112-126
    • PDF
  • Nogmaals gemeentegrootte en lokale democratie: Een dupliek
    Goor,Henk van
    127-135
    • PDF
  • Waardevrijheid: Géén waan van de dag, maar harde noodzaak. Kanttekeningen bij Kleijers Marginaal: Een weemoedig verlangen naar waardevrije wetenschap
    Braam,Geert P. A.
    136-140
    • PDF
  • Een licht gevoel van vervreemding
    Köbben,Andre J. F., Tromp,Henk
    141-143
    • PDF
  • Waan en werkelijkheid. Een antwoord aan Braam, Köbben en Tromp
    Kleijer,Henk
    144-145
    • PDF

Boekbesprekingen

  • Boekbesprekingen
    146-153
    • PDF

Algemeen

  • Inhoudsopgave
    73
    • PDF
  • Ter recensie ontvangen publicaties
    154
    • PDF
  • Summaries
    155
    • PDF
  • Medewerkers aan dit nummer
    156
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.