Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Pictogram
Pictogram
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 12 Nr 4 (2010)

Vol 12 Nr 4 (2010)

  • Van de Redactie en Colofon
    Redactie Pictogram
    • PDF
  • Digital Natives en de Bibliotheek
    Frank den Hollander, Kristien Piersma
    • PDF
  • Inspiratie, innovatie en realiteit. Twee bijeenkomsten over ICT en Onderwijs
    Regine Reincke
    • PDF
  • iPad or do I? De eerste resultaten van een proef met de iPad
    Jan Hemel
    • PDF
  • Hemsterhuis Open Access, of publiceren in eigen beheer
    Jacob van Sluis
    • PDF
  • Een groene kern met een gouden rand. Gronings Open Access beleid en de Open Accessweek 2010
    Esther Hoorn, Bert Huizing
    • PDF
  • Trends
    Hans Kuné
    • PDF
  • De Calendar : de nieuwe universitaire elektronische agenda komt er aan
    Hans Kuné
    • PDF
  • Over Cursussen gesproken : : informatie over computercursusen voor het voorjaar 2011
    Jan Hemel
    • PDF
  • Helpdesk : handige tips over de nieuwe webmailvoorziening
    Redactie Pictogram
    • PDF
  • Mededelingen
    Redactie Pictogram
    • PDF
  • Gadgets. D-Link DIR-685 Xtreme N Storage Router en Edimax EW-77
    Adri Mathlener
    • PDF
  • Trojaanse paarden?
    Frank Brokken
    • PDF
  • FIW : het personeelsblad van de Faculteit Intermenselijke Wetenschappen heeft een interview met een fleetoperator...
    Harry Kammenga
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen
ISSN: 1389-2886

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.