Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Tijdschrift voor Arbeidsvraagstukken
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 19 Nr 2 (2003)

Vol 19 Nr 2 (2003)

Artikelen

  • De inhoud van TvA: divers genoeg?
    Smulders,Peter, Steijn,Bram
    108-109
    • PDF
  • Loopbaaneffecten van flexibele arbeid
    Steijn,Bram, Need,Ariana
    110-121
    • PDF
  • Opleidingsmotieven van bedrijven en de kwaliteit van de interne scholing. Research note
    Smits,Wendy
    122-130
    • PDF
  • Wie wat leert is weg - of niet? De effecten van bedrijfsscholing op functie- en baanverandering
    Wolff,Charlotte de, Luijckx,Ruud, Kerkhofs,Marcel
    131-141
    • PDF
  • Extern rendement van opleidingen in het hoger onderwijs. Het openen van de black box
    Allen,Jim, Vries,Robert de
    142-156
    • PDF
  • Eurofocus. De Europese Conventie
    Dijk,Jan Jacob van
    157-158
    • PDF
  • Zijn de arbeidswaarden van Nederlandse jongeren en jongvolwassenen veranderd?
    Plug,Wim, Bois-Reymond,Manuela du
    159-171
    • PDF
  • Arbeidsoriëntaties in Europa aan het einde van de twintigste eeuw. Een multi level-analyse met individuele en contextkenmerken
    De Witte,Hans, Halman,Loek, Gelissen,John
    172-186
    • PDF

Boekbesprekingen

  • Boekbesprekingen
    187-193
    • PDF

Algemeen

  • Inhoudsopgave
    105
    • PDF
  • Summaries
    106-107
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen
ISSN: 0169-2216

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.