Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Tijdschrift voor Arbeidsvraagstukken
University of Groningen Press
  • Huidig nummer
  • Archief
  • Over
    • Over het tijdschrift
    • Privacyverklaring
    • Contactpersoon
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 11 Nr 4 (1995)

Vol 11 Nr 4 (1995)

Artikelen

  • Inleiding. Duurzame ontwikkeling van 'human resources'
    Ott,Marlies
    306-307
    • PDF
  • Column. Tien onjuiste Angelsaksische imitaties
    Vreeman,Ruud
    308-310
    • PDF
  • Hoe uniek is thuiswerk? De betekenissen van thuiswerk als vorm van flexibele arbeid
    Wolff,Ch. J. de, Schoorlemmer,A., Mevissen,J. W. M.
    311-321
    • PDF
  • De arbeidsmarktsituatie van afgestudeerden in de sociale wetenschappen
    Kops,Yvonne, Swanborn,Peter G.
    322-332
    • PDF
  • Scholing van werkenden als arbeidsmarktinstrument
    Beukema,Nico
    333-344
    • PDF
  • Transferwaarde van werkenden. Een repliek
    Mensen,Theo
    345-347
    • PDF
  • Baanzoekduren van HBO'ers onder de loep
    Borghans,Lex, Willems,Ed
    348-357
    • PDF
  • Het effect van onderwijsniveau en studierichting op beroepsloopbaan
    Dronkers,J., Bros,L.
    358-373
    • PDF
  • Scholing in een moderne vakbond
    Hurk,H. van den
    374-382
    • PDF
  • Scholing en emancipatie. Een repliek
    Korevaar,Kees
    383-387
    • PDF

Boekbesprekingen

  • Boeken
    388-395
    • PDF

Algemeen

  • Inhoudsopgave
    305
    • PDF
  • Summaries
    396-397
    • PDF
  • Auteursregister Tijdschrift voor Arbeidsvraagstukken, jaargang 11, 1995
    398-400
    • PDF
Rijksuniversiteit Groningen
Zoek
  • Inloggen
ISSN: 0169-2216

Creative Commons Open Access

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.

University of Groningen Press biedt een publicatieplatform voor tijdschriften, boeken en andere publicaties van faculteiten en onderzoekers die aan of met de Rijksuniversiteit Groningen werken. Ons voorkeursmodel voor publicaties is open access, zodat elke onderzoeker of geïnteresseerde lezer over de hele wereld de informatie kan vinden en er toegang toe heeft, zonder barrières.